31 October, 2006

Πού σου νεύκω πού πάεις...

αυτό το blog είναι αντιγραφή ενός άλλου blog, το οποίο είναι δικό μου! Απλά ξέχασα το password μου ρε γαμώτο και επειδή συνειδητοποίησα πως μέχρι να το θυμηθώ θα φάω περισσότερο χρόνο παρά να το αντιγράψω επέλεξα την εύκολη λύση! με ελάχιστες διαφορές!

το προηγούμενο ήταν http://beatricesdiscourse.blogspot.com/, ενώ το καινούργιο http://beatricediscourse.blogspot.com/
ποια η διαφορά? ένα σ ! ναι ναι ναι!
έχω κάνει copy paste τα πιο παλιά σχόλια! είναι από φλεβάρη! τώρα καταλάβατε γιατί ξέχασα τους κωδικούς??? btw είχα και 24 επισκέψεις! περιεργό ε????
καλό θα ήταν να κάνατε όλοι τέτοιο blog για να έχουμε κάτι να συζητούμε και να τσακωνόμαστε όταν δεν θα έχουμε κάτι άλλο να κάνουμε πχ. να κουτσομπολεύουμε τον κόσμο! στην τελική μην κάνετε!

αν έχω παρατονισμούς δεν θέλω σχόλια διότι είμαι ένοχη! ομολογώ οι τόνοι δεν είναι το φόρτε μου!

επιπλέον, θα ήθελα να δηλώσω ότι οι Κύπριοι οδηγοί είναι εντελώς παντελώς άσχετοι! έλεοςςςςς!

ποιος θα μου πει το όνομα του πρώτου άστρου της αυγής??? ε???

No comments: