06 February, 2007

Θα παρκάρει, δεν θα παρκάρει; Ιδού η απορία!

Βρέχει, είμαι δουλειά, έχω να κάνω ένα σωρό πράγματα αλλά με έπιασε μια απίστευτη βαρεμάρα! Κοιτάω έξω και τι βλέπω; Ένα φορτηγό τύπου τρέιλερ με δύο κοντέινερ να προσπαθεί να μπει μέσα στο στενό προαύλιο της βιβλιοθήκης για να παρκάρει! Ε, λοιπόν, ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία! Καλά μιλάμε νόμιζα θα φάει όλους τους τοίχους! Βέβαια, για να μην είμαστε άδικοι δεν έφταιγε και ο άνθρωπος! Η λωρίδα που έπρεπε να παρκάρει ήταν πάρα πολύ στενή! Σε κάποια φάση ο τροχός δεν χωρούσε να περάσει και χτυπούσε στο χαμηλού ύψους τοίχωμα που υπήρχε στην είσοδο! Λέω δεν μπορεί θα το φάει! Και όμως κυρίες και κύριοι τα κατάφερε! Πάρκαρε με μεγάλη επιτυχία δεδομένου του γεγονότος ότι κάποιες προσπάθειες υπήρξαν! Αρκετές θα έλεγα!

Τελικά, οι οδηγοί τέτοιων οχημάτων πρέπει να είναι καλοί στα μαθηματικά! Διότι περί αυτού πρόκειται! Να μπορείς να υπολογίσεις με μαθηματική ακρίβεια πώς θα στρίψεις ώστε να παρκάρεις χωρίς να πάρεις μαζί σου ό,τι υπάρχει στο διάβα σου!

Σήμερα πάω δουλειά μετά από μία βδομάδα αποχή! Μόνο που το σκέφτομαι βαριέμαι! Εφημερίδα here I come! Ας ελπίσουμε πως όλα θα πάνε καλά και εγώ δεν θα κάνω σχετικά μεγάλα λάθη!

Εγώ και ο εαυτός μου σας αφήνουμε τώρα μπας και δουλέψουμε και λιγάκι! Να δικαιολογούμε κάπως τα προς το ζην όχι τίποτα άλλο!

Τα φιλιά μου!

No comments: