12 February, 2007

Περιμένοντας τον οδηγό

Εγώ πάλι φαντάζομαι ένα σπιτάκι, σε μια παραλία, ένα κίτρινο ποδήλατο για να πηγαίνω στην πόλη, ένα τζάκι, ένα καλό βιβλίο και ένα φλιτζάνι με ζεστή σοκολάτα.... Η ουτοπία σε όλο της το μεγαλείο! Και μετά η φρικτή πραματικότητα, που σου κατατρώει τα σωθικά, με μια ελπίδα που ζει κάπου εκεί μέσα στα βάθη της ψυχής ότι πάντα θα υπάρχει ο ουρανός.... και πάντα θα τον κοιτάς και θα ονειρεύεσαι... Ναι, φοβάμαι και έχω μάθει να ζω με το φόβο, το φόβο της αμφιβολίας, του παραλογισμού, της συνήθειας, της αμάθειας, της ανυπαρξίας και της σχετικότητας... Υπάρχει άραγε φως στην άκρη του τούνελ; Και εδώ, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά! Όλοι οι πρόσφυγες στα σπίτια τους, παλιά ξινά σταφύλια και εγώ εδώ να περιμένω... Βασικά, καλησπέρα σας! Ξυπνάτε!

Ρε εσείς δεν ξέρω αν φταίνε τα άστρα, οι συγκυρίες, η ζωή, το σύμπαν, κάποια ανώτερη δύναμη ή εγώ, αλλά αυτές τις μέρες βαριέμαι αφόρητα! Μην σας πω μέχρι δακρύων! Δεν έχω όρεξη για τίποτα απολύτως! Μένω σπίτι βαριέμαι, βγαίνω βαριέμαι, πάω δουλειά θέλω να κοπώ, έρχεται το weekend περνά πολύ γρήγορα… Ουφ! Και αυτά έχει η ζωή!

Τα ερωτικά μου ένστικτα έχουν πιάσει πάτο, και εγώ εδώ να μην νιώθω τίποτα! Τελικά, το απόλυτο κενό! Οκ το ξέρω είναι μια φάση, θα περάσει και εγώ ξανά όπως άλλες τόσες φορές, θα γελώ σαν το χαζό σε ανούσιες συζητήσεις, που όμως τη δεδομένη στιγμή θα τις βρίσκω άκρως ενδιαφέρουσες, για να μην πω ευχάριστες! Η ζωή πάντα συνεχίζεται! Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, και τα χρόνια περνούν, ελπίζοντας ο χρόνος στην τελική του ευθεία να αφήσει κάποια ίχνη, κάποια εμφανή σημάδια, που να υποδηλώνουν ποιος είσαι και τι έχεις επιτύχει μέχρι τότε! Αμέ, δεν σφάξανε! Όνειρα θερινής νυχτός και χειμωνιάτικων απογευμάτων!

Ακούω roxette και actually το απολαμβάνω! Η ζωή μου μια πλάνη, μέσα σε πέπλο αμηχανίας και προσδοκιών! Τελικά, ας μην το συζητήσουμε! Δεν μας παίρνει να χάσουμε και τη λιγοστή αξιοπρέπεια που μας έχει απομείνει! Για άλλη μια φορά θα υποκριθούμε πως όλα είναι εντάξει και θα φορέσουμε τη μάσκα της υποκρισίας, ώστε να μην διαφέρουμε από το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο, που θα μας βγάλει νοκ άουτ με την παραμικρή ευκαιρία!

Τα χαιρετίσματά μου στην εξουσία!

No comments: